Ubrania firmowe nie muszą być nudne i proste. Odpowiednio dobrane pod kątem krojów, kolorów oraz poddane dodatkowemu znakowaniu mogą sprawić, że firma będzie postrzegana jako bardziej profesjonalna i godna zaufania!
Dlaczego warto wybrać odzież reklamową z logo?
Coraz więcej firm decyduje się dzisiaj na kupowanie ubrań reklamowych dla swoich pracowników. Tego typu odzież, która jest uzupełniona o logo firmy, pozwala na zaprezentowanie go w widoczny sposób i wspiera działania marketingowe.
Zastosowanie odzieży reklamowej z logo pozwala na uzyskanie wielu korzyści, między innymi:
- Powoduje, że firma jest bardziej rozpoznawalna,
- Buduje profesjonalny wizerunek firmy w jej otoczeniu,
- Wspiera działania reklamowe prowadzone przez firmę,
- Poprawia komfort pracy pracowników, którzy nie muszą używać własnej odzieży.
Ubrania reklamowe z logo – rodzaje
Do kategorii jak odzież reklamowa z logo można zaliczyć szeroką gamę różnych typów ubrań, które nadają się do znakowania, czyli do umieszczenia na nich nadruków, haftów, naszywek.
Najczęściej zamawiane ubrania z logo to przede wszystkim:
- Koszulki z krótkim rękawkiem t-shirt,
- Koszulki polo,
- Bluzy polarowe – polary,
- Kurtki softshell,
- Kurtki zimowe,
- Czapeczki z daszkiem.
Powyższe warianty odzieży można zakupić w różnych wariantach dla kobiet i dla mężczyzn, w tym także w wielu kolorach oraz rozmiarach, co powoduje, że można dostosować je specjalnie do konkretnej firmy.
Jak dobrać odzież reklamową z logo?
Wybranie odpowiedniej odzieży z logo będzie wymagało przede wszystkim uwzględnienia czynników jak:
- Stanowisko pracy – ubrania powinny być dostosowane do warunków, jakie na nim panują, aby zapewnić pracownikom maksymalny komfort oraz bezpieczeństwo pracy,
- Wizerunek – za pomocą odzieży można kształtować odbiór firmy, dlatego też warto uwzględnić efekt, jaki planuje się uzyskać, na przykład koszulka polo postrzegana jest jako bardziej elegancka od koszulki t-shirt,
- Rodzaj znakowania – odzież reklamowa z logo może być wykończona różnymi typami technik, między innymi nadrukiem oraz hafem. Haft jest uznawany za bardziej elegancki, jednak nadruk najlepiej nadaje się do znakowania większych powierzchni.
Odzież reklamowa z logo – nie tylko dla pracowników
Warto wskazać, że odzież reklamowa z logo może być używana nie tylko przez pracowników firmy. Również może być ona jednym z elementów kampanii reklamowej oraz rozdawana klientom, na przykład jako nagroda w konkursach, za udział w eventach.
Udostępniając swoim klientom ubrania z logo, firma może sprawić, że będzie jeszcze bardziej rozpoznawalna, co przełoży się na jej lepsze wyniki – większą rozpoznawalność oraz popularność.
Gdzie zamówić odzież reklamową z logo?
Obecnie odzież reklamowa z logo można zamówić w wielu firmach zajmujących się dostawą odzieży ze znakowaniem. Dostępna jest ona także bezpośrednio u producentów tego typu odzieży, gdzie może być ona wykonana zgodnie z życzeniem zamawiającego.
Aby złożyć swoje zamówienie na odzież firmową uzupełnioną o logo, należy w pierwszej kolejności wybrać odpowiednią firmę, która ją wykona. Teraz można wyszukać oferty również w internecie.
Drugim krokiem będzie wybranie odzieży, jaka ma być podana znakowaniu. Potem należy dostarczyć projekt graficzny, jaki ma być wykonany na odzieży reklamowej. Projekt może być zamówiony w agencji reklamowej, u grafika.
Po wypełnieniu formularza i załadowaniu projektu graficznego wystarczy tylko potwierdzić złożenie zamówienia oraz opłacić usługę, na przykład szybkim przelewem. Gotowa odzież może być doręczona w kilka dni!