Ubrania firmowe nie muszą być nudne i proste. Odpowiednio dobrane pod kątem krojów, kolorów oraz poddane dodatkowemu znakowaniu mogą sprawić, że firma będzie postrzegana jako bardziej profesjonalna i godna zaufania!

Dlaczego warto wybrać odzież reklamową z logo?

Coraz więcej firm decyduje się dzisiaj na kupowanie ubrań reklamowych dla swoich pracowników. Tego typu odzież, która jest uzupełniona o logo firmy, pozwala na zaprezentowanie go w widoczny sposób i wspiera działania marketingowe.

Zastosowanie odzieży reklamowej z logo pozwala na uzyskanie wielu korzyści, między innymi:

  • Powoduje, że firma jest bardziej rozpoznawalna,
  • Buduje profesjonalny wizerunek firmy w jej otoczeniu,
  • Wspiera działania reklamowe prowadzone przez firmę,
  • Poprawia komfort pracy pracowników, którzy nie muszą używać własnej odzieży.

Ubrania reklamowe z logo – rodzaje

Do kategorii jak odzież reklamowa z logo można zaliczyć szeroką gamę różnych typów ubrań, które nadają się do znakowania, czyli do umieszczenia na nich nadruków, haftów, naszywek.

Najczęściej zamawiane ubrania z logo to przede wszystkim:

  • Koszulki z krótkim rękawkiem t-shirt,
  • Koszulki polo,
  • Bluzy polarowe – polary,
  • Kurtki softshell,
  • Kurtki zimowe,
  • Czapeczki z daszkiem.

Powyższe warianty odzieży można zakupić w różnych wariantach dla kobiet i dla mężczyzn, w tym także w wielu kolorach oraz rozmiarach, co powoduje, że można dostosować je specjalnie do konkretnej firmy.

Jak dobrać odzież reklamową z logo?

Wybranie odpowiedniej odzieży z logo będzie wymagało przede wszystkim uwzględnienia czynników jak:

  • Stanowisko pracy – ubrania powinny być dostosowane do warunków, jakie na nim panują, aby zapewnić pracownikom maksymalny komfort oraz bezpieczeństwo pracy,
  • Wizerunek – za pomocą odzieży można kształtować odbiór firmy, dlatego też warto uwzględnić efekt, jaki planuje się uzyskać, na przykład koszulka polo postrzegana jest jako bardziej elegancka od koszulki t-shirt,
  • Rodzaj znakowania – odzież reklamowa z logo może być wykończona różnymi typami technik, między innymi nadrukiem oraz hafem. Haft jest uznawany za bardziej elegancki, jednak nadruk najlepiej nadaje się do znakowania większych powierzchni.

Odzież reklamowa z logo – nie tylko dla pracowników

Warto wskazać, że odzież reklamowa z logo może być używana nie tylko przez pracowników firmy. Również może być ona jednym z elementów kampanii reklamowej oraz rozdawana klientom, na przykład jako nagroda w konkursach, za udział w eventach.

Udostępniając swoim klientom ubrania z logo, firma może sprawić, że będzie jeszcze bardziej rozpoznawalna, co przełoży się na jej lepsze wyniki – większą rozpoznawalność oraz popularność.

Gdzie zamówić odzież reklamową z logo?

Obecnie odzież reklamowa z logo można zamówić w wielu firmach zajmujących się dostawą odzieży ze znakowaniem. Dostępna jest ona także bezpośrednio u producentów tego typu odzieży, gdzie może być ona wykonana zgodnie z życzeniem zamawiającego.

Aby złożyć swoje zamówienie na odzież firmową uzupełnioną o logo, należy w pierwszej kolejności wybrać odpowiednią firmę, która ją wykona. Teraz można wyszukać oferty również w internecie.

Drugim krokiem będzie wybranie odzieży, jaka ma być podana znakowaniu. Potem należy dostarczyć projekt graficzny, jaki ma być wykonany na odzieży reklamowej. Projekt może być zamówiony w agencji reklamowej, u grafika.

Po wypełnieniu formularza i załadowaniu projektu graficznego wystarczy tylko potwierdzić złożenie zamówienia oraz opłacić usługę, na przykład szybkim przelewem. Gotowa odzież może być doręczona w kilka dni!